Denne side er reklamefinansieret

OK mobilabonnement: Se pakker, priser, dækningskort mm.

OK

Hvis du overvejer at skifte mobilabonnement, og i den forbindelse har OK Mobil i dit søgelys, så brug 3 minutter på at læse med her.

Vi har klaret det tunge arbejde, og gravet alle informationer fra nettet frem omkring OK’s mobilabonnementer – så du sparer tiden på det. Her kan du få et komplet overblik over OK’s mobilabonnementer, priser, dækning samt øvrige vilkår, som du skal være opmærksom på.

Se med herunder, og find ud af, om OK er et mobilselskab for dig. God fornøjelse.

Overblik: OK’s mobilabonnementer

Hos OK kan du i alt vælge mellem 5 forskellige mobilabonnementer. Alle OK’s abonnementer kommer med en varierende mængde data og taletid, så der er noget at finde for enhver smag.

Herunder får du overblikket over alle OK’s abonnementer:

  • DK-abonnement: 7 timers tale + 7 GB data i Danmark (ingen roaming inkluderet)
  • Det lille abonnement: Fri tale + 30 GB data (samt 20 GB roaming i EU)
  • Mellem-abonnementet: Fri tale + 80 GB data (samt 20 GB roaming i EU)
  • Det store abonnement: Fri tale + 200 GB data (samt 20 GB roaming i EU)
  • Alt inklusiv-abonnement: Fri tale + 1.000 GB data (samt 20 GB roaming i EU)

Fælles for alle OK’s mobilabonnementer er, at de ikke koster noget i oprettelse, og der er ingen bindingsperiode. Dog er det ikke muligt at få et 5G-mobilabonnement hos OK.

Få mere data og taletid hos OK når du tanker bilen

En af de helt eksklusive fordele ved at have et mobilabonnement hos OK er, at du har mulighed for at få tanket op på data og taletid, når du tanker bilen. Ordningen hedder OK Bonus, og OK er den eneste televirksomhed i Danmark, der har en sådan ordning.

For at få mere data og taletid hos OK gennem optankning af bilen kræver det, at dit mobilabonnement hos OK er koblet op på dit OK-kort. Herfra kører optankningen helt automatisk.

Du kan få op til 2 timers ekstra taletid, eller 2 GB ekstra data hver måned. For hver 100 liter du tanker hos OK vil du få enten en times ekstra taletid, eller 1 GB ekstra data.

Hvilket mobilnetværk benytter OK?

OK benytter sig af Telias og Telenors netværk, der er blandt de bedste i landet. Faktisk er TT-netværket kåret som Danmarks suverænt bedste mobile netværk i 2022 af Teknologisk Institut.

Du kan derfor altid være sikker på, at forbindelsen er god og stabil med et OK-abonnement.

Dækningskort: Her får du god signal hos OK

Hvis du alligevel gerne vil have lidt mere konkret på bordet, når vi taler dækning, så kan du kaste et blik på OK’s dækningskort. Du finder OK’s dækningskort her.

Bemærk, at selvom dækningskortet viser 5G-dækningen, så er 5G endnu ikke noget, som OK tilbyder i sine mobilabonnementer. Vi tror dog snart det kommer. 

Erhverv: Få et mobilabonnement til din virksomhed

OK er en respekteret udbyder af en lang række produkter og services til erhvervslivet. Desværre er mobiltelefoni og abonnementer ikke blandt de produkter, som virksomheder i Danmark kan nyde godt af. Her er OK’s udbud udelukkende til private.

Det betyder selvfølgelig ikke, at I ikke som virksomhed kan bestille et mobilabonnement fra OK. I kan blot ikke få det skræddersyet til jeres behov, men må vælge mellem en af de tilgængelige pakker for privatpersoner.

Kundeservice hos OK

Hvis du har problemer med dit abonnement, eller spørgsmål til din regning, så kan du nemt få fat på OK’s kundeservice. Her skal du ringe på tlf.: 70 10 20 33.

Du kan også fange OK’s kundeservice på mail på ok@ok.dk. Endelig kan du også benytte dig af deres online kontaktformular – den finder du her.

Opsigelse og vilkår

Hvis du ønsker at opsige dit OK-abonnement, så er det hurtigt klaret. Der er nemlig ingen binding på OK’s abonnementer, og opsigelsesvarslet er blot 30 dage.

Du kan opsige dit abonnement ved at sende OK en mail på ok@ok.dk, ringe til dem på tlf.: 70 10 20 33, eller opsige via Min OK på deres hjemmeside.

Se øvrige produkter:

Se alle udbydere af mobilabonnementer her