Denne side er reklamefinansieret

Call Me mobilabonnement: Se pakker, priser, dækningskort mm.

call me

Hvis du vil skifte mobilabonnement, og i den forbindelse overvejer Call Me, så brug lige et par minutter på at læse med her på siden.

Her har vi nemlig gjort grundarbejdet, og samlet alle de informationer, du har brug for at vide, når du vil skifte over til Call Me – så du ikke selv skal til at trævle internettet igennem. Her kan du læse alt om deres forskellige mobilabonnementer, priser, dækning samt øvrige vilkår som kunde.

Læs med, og bliv godt klædt på til at træffe en oplyst beslutning. God fornøjelse.

Overblik: Call Me’s mobilabonnementer

Hos Call Me kan du vælge mellem 6 forskellige mobilabonnementer. Blandt disse 6 abonnementer er 4 af dem ganske normale pakkeløsninger for alle; et enkelt abonnement er for børnene, og så kan du også vælge et takstbaseret mobilabonnement.

Herunder giver vi dig det komplette overblik over Call Me’s mobilabonnementer.

Almindelige mobilabonnementer fra Call Me

Blandt de almindelige mobilabonnementer hos Call Me er der 4 forskellige, som du kan vælge imellem. Fælles for alle Call Me’s mobilabonnementer er, at du får dem til en lav pris, uden binding og med fri tale, SMS og MMS.

  • Det lille abonnement: 50 GB + fri tale (inkl. fri tale, 30 GB roaming i EU samt gratis C-more)
  • Mellem-abonnementet: 80 GB + fri tale (inkl. fri tale, 20 GB roaming i EU samt gratis C-more)
  • Det store abonnement: 200 GB + fri tale (inkl. fri tale, 20 GB roaming i EU samt gratis C-more)
  • Ad libitum 5G-abonnement: Fri data + fri tale (inkl. 5G, fri tale, 20 GB roaming i EU samt gratis C-more)

Børneabonnement hos Call Me

Hos Call Me kan du også finde et mobilabonnement til de mindste i familien. Abonnementet er simpelt – du får:

  • Abonnement til børn: 7 GB + 7 timers tale (inkl. gratis Call Me-til-Call Me opkald)

Mængden af data i dette børneabonnement er større end vi ser hos de fleste andre børneabonnementer hos konkurrerende teleselskaber. Som forælder har du hos Call Me altid mulighed for at gå ind og forbrugsjustere for dit barn på Mit Call Me.

Takstbaseret mobilabonnement

Hos Call Me har du også mulighed for at bruge din telefon på de helt gammeldags vilkår, hvis det er dét, du ønsker. Med et takstbaseret abonnement hos Call Me kommer du nemlig udelukkende til at betale for dit månedlige forbrug – samt en symbolsk abonnementspris oven i. Priserne er simple, og til at huske:

  • Takstbaseret mobilabonnement: 1 øre/sekund, 1 kr. pr. MB (inkl. gratis Call Me-til-Call Me opkald)

Gratis streamingtjeneste: Fri adgang til C-more med et Call Me-abonnement

En af de store fordele ved at vælge Call Me som abonnementsudbyder er, at du får en gratis streamingtjeneste oven i hatten: C-more. C-more er blandt de lidt nyere streamingtjenester i Danmark, men tjenesten er allerede spækket helt til med læssevis af underholdning og hygge for alle pengene.

Nåh, nej – du betaler jo ikke noget for det, når du er kunde hos Call Me. Det havde vi lige glemt!

Ud over gratis C-more får du også ekstra rabat på Spotify Premium som kunde. Abonnementet er altså også godt for dig, som er glad for musik og podcasts.

Hvilket mobilnetværk benytter Call Me?

Call Me benytter sig af TT-netværket – det netværk, som ejes og drives af Telia og Telenor. Dette mobilnetværk er kendt for sin fremragende dækning, og har netop vundet prisen for det bedste mobilnetværk i Danmark (Teknologisk Intitut).

Med andre ord kan du være ganske sikker på, at du med Call Me får den bedst tænkelige dækning i Danmark.

Dækningskort: Her får du god signal hos Call Me

Med ethvert mobilnetværk er der selvfølgelig små lommer og huller i dækningen fra lokalområde til lokalområde. Hvis du gerne vil være helt sikker på, at du kommer til at få godt med dækning hos Call Me i dit område, så er det bare med at tjekke Call Me’s dækningskort ud i en fart.

Du finder Call Me’s dækningskort her.

Erhverv: Få et mobilabonnement til din virksomhed

Call Me har ikke en afdeling til erhvervskunder som sådan, og udbyder desværre ikke erhvervstelefoni. 

Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan anvende Call Me som udbyder af telefoni til din virksomhed. Til gengæld får du ikke de samme fordele med i købet, som du ville gøre, hvis du havde en dedikeret erhvervsløsning.

Kundeservice

Hvis du oplever problemer, og ønsker at komme i kontakt med kundeservice hos Call Me, så kan det nemt lade sig gøre. Du kan fange dem på telefonen på nummeret 43 66 90 90, eller via mail her. Du kan også chatte med dem direkte via deres hjemmeside.

Åbningstiderne for Call Me’s kundeservice er som følger:

  • Telefon: mandag til torsdag fra kl. 8-16, fredag fra kl. 9-15
  • Chat: tirsdag til fredag fra kl. 10-19.30, weekenden fra kl. 10-18

Hvis du sender Call Me en mail skal du forvente lidt længere svartider – men typisk ikke mere end 1-2 hverdage.

Opsigelse og vilkår

Hvis du har et mobilabonnement hos Call Me, som du ønsker at opsige, så kan du gøre det ved at kontakte dem på tlf.: 43 66 90 90 – tast 4 i omstillingen for opsigelse.

Der er ingen binding på Call Me’s mobilabonnementer – men du har 30 dages opsigelse. Husk også, at du har 14 dages fortrydelsesret fra første bestilling.

Se øvrige produkter:

Se alle udbydere af mobilabonnementer her