Denne side er reklamefinansieret

Hiper: Se produkter, priser, driftsstatus, anmeldelser, mm.

Hiper-logoet

Hiper er en af Danmarks førende udbydere af bredbånd og fiber-internet. Hos Hiper arbejder de med et ganske simpelt koncept: At levere det hurtigste internet til den lavest mulige pris.

Virksomheden startede op i 2015, og udmærker sig ved udelukkende at tilbyde internet-løsninger – og ikke også TV, mobiltelefoni og andet, som mange af deres konkurrenter gør. Konkret betyder det, at du hos Hiper udelukkende finder specialister. Og det er bl.a. dét, der er med til at gøre dem gode.

Herunder kan du læse mere om Hiper, deres produkter, udmærkelser, anmeldelser og meget mere.

Fordele ved at være kunde hos Hiper

Der er flere fordele ved at være kunde hos Hiper. Her får du de 4 bedste:

  • Fremragende, billige opstartstilbud på lynhurtigt internet
  • Adgang til kundeservice fra morgen til aften alle ugens dage
  • Uhørt høj kundetilfredshed
  • Vinder af “Mest Værdi For Pengene”-undersøgelse i 2020, 2021 og 2022

Herunder kan du læse mere om hver af fordelene.

Fordel 1: Billigt opstartstilbud på lynhurtigt internet

Hiper kører ofte med kampagner for at vinde nye kunder. Og hvor andre internet-udbydere måske inkluderer øvrige gratis abonnementer på tredjepartsprodukter for at lokke nye kunder ind i folden, så holder Hiper sig til dét, de er gode til: At presse priserne helt i bund på lynhurtigt internet.

Hipers opstartstilbud giver dig de bedste priser, du finder på det danske internet-marked – helt simpelt.

Fordel 2: Kundeservice fra morgen til aften

Hiper er populære grundet deres høje serviceniveau. Du har fri adgang til Hipers kundeservice alle ugens dage fra morgen sent på eftermiddagen – og på Facebook kan du endda få fat i dem helt frem til kl. 23. Oplever du knas på forbindelsen, eller har du andre spørgsmål, er de lette at få fat på.

Fordel 3: Uhørt høj kundetilfredshed

Kunderne har talt, og Hiper vinder. I hvert fald, hvis vi skal se på mængden af kunder, der vil anbefale Hiper til en ven. I 2022 løb Hiper nemlig af stablen som vinder af Loyalty Group’s “Flest Vil Anbefale”-test af danske virksomheder i internet-branchen.

Den høje kundetilfredshed skinner også igennem på virksomhedens Trustpilot-side. Du kan læse mere om Hiper’s konkrete anmeldelser længere nede på siden her.

Fordel 4: Vinder af “Mest Værdi For Pengene”-undersøgelse

I 2020, 2021 og 2022 vandt Hiper ligeledes Loyalty Group’s “Mest Værdi For Pengene”-undersøgelse. Hipers kunder oplever altså, at Hiper leverer mest internet for the buck, så at sige.

Hiper – produkter og services

Hiper tilbyder 3 forskellige internet-produkter. Dem lister vi herunder. Hvilke af disse konkrete internet-løsninger, du har adgang til, afhænger af hvor i landet, du bor.

Bredbånd via telefonstik: Op til 100/10 Mbit
Denne løsning er tilgængelig i stort set hele landet.

Bredbånd via kabel-TV: Op til 1.000/100 Mbit
Bor du i en af landets større byer kan du garanteret få leveret hurtigt bredbånd via stikket til kabel-TV.

Fibernet: Op til 1.000/1.000 Mbit
Fibernettet er ved at blive udrullet over hele Danmark – og hvis du bor i et område med adgang til fibernet gør Hiper dig opmærksom på det, når du bestiller.

Priserne på de forskellige produkter fra Hiper svinger alt efter hvor i landet, du bor. Hiper samarbejder nemlig med en lang række forskellige netværksoperatører for at kunne levere en bred dækning over hele landet. Prisen kan både afhænge af hvilket produkt, der er tilgængeligt på din adresse, samt hvilken leverandør, der står for netværksledningerne i dit område.

Hiper driftstatus

Hvis du oplever forstyrrelser på din Hiper-forbindelse kan du tjekke den nuværende driftsstatus på denne side. Her kan du også se, om der vil være planlagte driftsforstyrrelser i dit område i nærmeste fremtid.

Hvis du har problemer med forbindelsen, og du ikke kan læse noget om det på Hipers driftsinformations-side skal du kontakte Hipers kundeservice på tlf.: 88 77 20 00.

Hiper Trustpilot: Se anmeldelser af Hiper

Hiper får generelt rigtig gode anmeldelser på Trustpilot – og vi nævnte da også tidligere den høje kundetilfredshed som en af fordelene ved at vælge Hiper.

Mere end 4 ud af 5 kunder giver Hiper topkarakter. Blandt de gode anmeldelser er særligt det høje serviceniveau fremhævet. Det er tydeligt, at Hiper har for vane at gå rigtig langt for at holde deres kunder tilfredse og glade.

Blandt de få, dårlige anmeldelser nævner kunderne bl.a., at hastigheden er lavere end lovet, at nedgravningsarbejdet med fiberkablerne ikke er gjort ordentligt, og at der har været driftsforstyrrelser på forbindelsen. Der er ikke en klar rød tråd i de dårlige anmeldelser, så det virker umiddelbart som om, at problemerne udgør de undtagelser i den overordnede gode oplevelse, man må forvente med over 100.000 kunder.

Opsigelse

Du kan opsige dit Hiper-abonnement med 30 dages varsel. For at opsige skal du kontakte deres support på tlf.: 88 77 20 00. 

Du skal være opmærksom på bindingsperioden, der typisk er 6 måneder. I bindingsperioden kan du ikke opsige dit abonnement.

Kundeservice

Du kan få fat i Hipers kundeservice på 3 måder:

  • Via telefon: 88 22 20 00 (åbent alle hverdage fra kl. 9-16)
  • Via chatten på hjemmesiden (åbent i hverdage fra kl. 9-18, i weekender fra kl. 10-16)
  • Via deres Facebook-side (åbent alle ugens dage fra kl. 9-23)