Call Me er et dansk mobilselskab, der har rødder helt tilbage til 1997. Dengang blev virksomheden oprettet under navnet Debitel – her havde man købt rettighederne til navnet af den tyske virksomhed af samme navn. Senere blev Debitel opkøbt af TeliaSonera, og i 2008 blev virksomheden omdøbt til Call Me i forbindelse med en omfattende omlægning af forretningsstrategien.
Call Me er primært kendt for sine billige mobilabonnementer. Men abonnementer er ikke det eneste, du kan købe hos Call Me. I virksomhedens webshop har du også mulighed for at købe de nyeste mobiltelefoner, og Call Me udbyder også mobilt bredbånd og adgang til streamingtjenester til fordelagtige priser.
Desuden er Call Me også bredt kendt for at have været blandt de første mobilselskaber, der i 10’erne eksplicit brugte humoren som et centralt element i sin markedsføring.
Hvis du elsker at spare penge på mobilregningerne, så er Call Me bestemt et selskab, du bør overveje. Herunder gennemgår vi Call Me som virksomhed, med særligt fokus på selskabets abonnements- og mobile bredbåndsprodukter.
God fornøjelse!
Fordele og ulemper ved at være kunde hos Call Me
Hos Call Me er der, som ved alle andre teleselskaber, en række fordele og ulemper forbundet med at være kunde. Herunder gennemgår vi dem, der springer os mest i øjnene.
Fordele ved Call Me
- Billige mobilabonnementer
- Gratis streamingtjeneste ved køb af mobilabonnementer og mobilt bredbånd
- Rabat på Spotify Premium ved køb af mobilabonnementer
- Fremragende anmeldelser på Trustpilot
- Rigtig god dækning med Danmarks bedste mobilnetværk (Telia)
- Gratis oprettelse og ingen binding på alle abonnementer – også mobilt bredbånd
- Tilbyder abonnementer til børn
- 5G følger med i de store mobilabonnementer
Ulemper ved Call Me
- Til mobilt bredbånd skal du selv købe router gennem Call Me’s webshop
- Ikke mulighed for eSIM
- Ingen mulighed for samlerabat på familieabonnementer
Call Me – produkter og services
Hos Call Me tilbyder de en lang række forskellige produkter og services. Herunder gennemgår vi dem, med et fokus på hvad de kan tilbyde af mobilabonnementer og mobilt bredbånd.
Mobilabonnementer hos Call Me
Hos Call Me har de et bredt men simpelt udbud af mobilabonnementer. Du kan vælge mellem 4 forskellige abonnementer til voksne – og så er der også et til børn, samt et forbrugsbaseret abonnement.
Mobilabonnementer til voksne:
- Lille abonnement: 50 GB data + fri tale (inkl. fri tale & 30 GB roaming i EU, samt gratis C-more)
- Mellem abonnement: 80 GB data + fri tale (inkl. fri tale & 20 GB roaming i EU, samt gratis C-more)
- Stort abonnement: 200 GB data + fri tale (inkl. fri tale & 20 GB roaming i EU, samt gratis C-more)
- Ad libitum 5G abonnement: Fri data + fri tale (inkl. 5G, fri tale & 20 GB roaming i EU, samt gratis C-more)
Mobilabonnementer til børn:
- Abonnement til børn: 7 GB data + 7 timers tale (inkl. gratis Call Me-til-Call Me opkald)
Forbrugsafregnet mobilabonnement:
- Takst-abonnement: 1 øre/sekund, 1 kr. pr. MB (inkl. gratis Call Me-til-Call Me opkald)
Fælles for alle Call Me’s mobilabonnementer er, at du får dem uden oprettelsesgebyr, og uden binding.
Mobilt bredbånd hos Call Me
Hvis du ønsker mobilt bredbånd hos Call Me kan du vælge mellem 3 forskellige produkter. Dem har vi listet herunder.
- Den lille pakke: 6 GB mobilt bredbånd (inkl. gratis C-more samt rabat på Spotify Premium)
- Mellem-pakken: 100 GB mobilt bredbånd (inkl. gratis C-more samt rabat på Spotify Premium)
- Den store pakke: 1.000 GB mobilt bredbånd (inkl. gratis C-more samt rabat på Spotify Premium)
Med mobilt bredbånd forholder opstartsvilkårene sig på samme måde som med mobilabonnementer. Du betaler hverken for oprettelse eller binder dig.
Hvem ejer Call Me?
Call Me er 100% ejet af Telia, og fungerer som deres lavprisselskab.
Call Me driftstatus
Hvis du oplever knas på forbindelsen, eller signalet er svagt, så kan det skyldes planlagt driftsarbejde i dit område. Du kan altid tjekke den nuværende og kommende driftsstatus for Call Me’s produkter på denne side.
Call Me Trustpilot: Se anmeldelser af Call Me
Call Me er vellidt blandt sine kunder – og det skal du kun kaste et kort blik på deres Trustpilot-side for selv at bekræfte. Du kan finde Call Me’s Trustpilot-side her.
Call Me scorer et fint stykke over 4 stjerner ud af 5 mulige. Omkring 60% af kunderne giver selskabet 5 stjerner, og betoner bl.a., at kundeservice, pris og dækning er i topklasse.
Blandt de dårlige anmeldelser baserer mange sig på tilsyneladende misforståelser med kundeservice. Noget kunne godt tyde lidt på, at man skal læse tingene med småt grundigt efter – men når det er sagt, så har vi ikke spottet nogle kundevilkår hos Call Me, som er direkte urimelige eller unormale i branchen.
Kundeservice
Hvis du vil i kontakt med Call Me’s kundeservice, så kan du ringe til dem på tlf.: 43 66 90 90. Du kan også sende dem en mail via denne kontaktformular – og endelig kan du chatte med dem direkte på deres hjemmeside.
Kundeservice hos Call Me har åbent på telefonerne mandag til torsdag fra kl. 8-16, fredag fra kl. 9-15. I weekenderne er der lukket for telefonisk betjening. Her kan du til gengæld fange Call Me på chatten.
Opsigelse
Hvis du har et abonnement hos Call Me, og du ønsker at opsige, skal du rette henvendelse på tlf.: 43 66 90 90 – tast 4 i omstillingen.
Der er ingen binding, og 30 dages opsigelsesvarsel på alle Call Me’s produkter. Du kan selvfølgelig også benytte dig af din fortrydelsesret op til 14 dage fra din første bestilling, og få pengene tilbage.