Denne side er reklamefinansieret

Evercall: Se fordele, produkter, priser, anmeldelser, mm.

evercall

Evercall er et fynsk teleselskab med fast base i Odense. Virksomheden har eksisteret siden 2005, hvor den blev grundlagt af to private investorer, der stadigvæk den dag i dag er aktive i virksomhedens drift.

Evercall tilbyder mobilabonnementer og IP-telefoni til både private, erhvervskunder samt bl.a. antenneforeninger i Danmark. Og fælles for alle deres produkter er, at de faktisk tilbydes til ganske rimelige til lave priser. Evercall har ikke et eksplicit mål om at være blandt de billigste – men man kan alligevel mærke, at lave priser betyder noget for dem. 

Og det gør det jo som oftest også for kunderne.

Herunder går vi mere i dybden med Evercall som udbyder af mobilabonnementer. Vi skal både se på hvilke fordele og ulemper, der er ved at være kunde hos Evercall, samt tage et kig på deres konkrete produkter og services. Vi kaster også et blik på hvad kunderne siger om Evercall som virksomhed – så det bliver rigtig spændende.

Brug et par minutter på at læse med, og se om Evercall er noget for dig.

Fordele og ulemper ved at være kunde hos Evercall

Når du er kunde hos Evercall, så følger det sure med det søde – det gør det jo alle steder. Herunder tager vi et kig på de mest iøjnefaldende fordele og ulemper ved at være kunde her.

Fordele ved Evercall

  • Billige mobilabonnementer
  • Et godt, bredt udvalg til de fleste behov
  • Mindre, lokal virksomhed
  • Ingen binding på mobilabonnementerne
  • Hurtige supporttider og rost kundeservice
  • Gode anmeldelser på Trustpilot
  • Gratis oprettelse, hvis du får flyttet et eksisterende nummer

Ulemper ved Evercall

  • Ikke mulighed for eSIM
  • Ingen 5G-abonnementer
  • Oprettelse koster penge, hvis du skal have et nyt nummer

Evercall – produkter og services

Hos Evercall tilbyder de flere forskellige produkter og services. På denne side vægter vi dog primært mobilabonnementer fra Evercall.

Mobilabonnementer

Hos Evercall kan du i alt vælge mellem 6 forskellige mobilabonnementer. Dem giver vi dig et overblik over herunder.

  • 2/2 mobilabonnement: 2 timers tale + 2 GB data (inkl. 2 GB roaming i EU)
  • 6/6 mobilabonnement: 6 timers tale + 6 GB data (inkl. 6 GB roaming i EU)
  • 10/40 mobilabonnement: 10 timers tale + 40 GB data (inkl. 13 GB roaming i EU)
  • 40/40 mobilabonnement: 40 timers tale + 40 GB data (inkl. 17 GB roaming i EU)
  • Fri tale: Fri tale (ekskl. data, roaming, SMS og MMS)
  • DK’s nok billigste abonnement: 20 minutters tale + 20 MB data (inkl. 20 SMS’er & 20 MB roaming i EU)

Af alle disse abonnementer, som du kan vælge imellem hos Evercall, er særligt de to sidste ret atypiske for dansk mobiltelefoni. Men ikke desto mindre kan man nu også alligevel nemt forestille sig dem, for hvem disse abonnementer til mobilen vil være attraktive.

Der er gratis oprettelse på alle Evercalls mobilabonnementer (ikke hvis du skal have et nyt nummer), og ingen binding – så det er nemt at blive kunde.

Hvem ejer Evercall?

Evercall er et anpartsselskab, og ejes af private investorer. I skrivende stund er Torben Hartvig Pedersen den ejer med den største ejerandel af virksomheden.

Evercall driftstatus

Hvis du oplever knas på forbindelsen hos Evercall, så kan det skyldes planlagte driftsforstyrrelser eller planlagt kabel- eller mastarbejde i dit lokalområde. Du kan altid læse mere på denne side om den aktuelle driftsinformation

Evercall Trustpilot: Se anmeldelser af Evercall

Evercall har generelt gode anmeldelser på Trustpilot – med en score på 4,1 ud af 5 mulige stjerner. Ja, faktisk er det værd at påpege, at under 4% af anmeldelserne er på mindre end 3 stjerner. 

Blandt de mange gode anmeldelser betoner mange den gode og kompetente kundeservice. Det er tydeligt, at Evercall har meget stor fokus på en nærværende kundeservice, der er løsningsorienteret – det kan du bl.a. se på den respons, som Evercall giver på både gode og dårlige anmeldelser på Trustpilot-siden.

Blandt de dårlige anmeldelser er der ikke en rød tråd gennem dem. Nogle brokker sig over tekniske udfordringer, mens andre klager over misforståelser, prisstigninger og andet.

Kundeservice

Hvis du vil i kontakt med Evercalls kundeservice kan du få fat i dem på tlf.: 44 40 40 40. Du kan også fange dem på mail via service@evercall.dk.

Kundeservice hos Evercall har åbent mandag til torsdag fra kl. 9-11 og 14-16 – og fredag fra kl. 9-11.

Opsigelse

Hvis du er kunde hos Evercall, og du ønsker at opsige dit abonnement, så kan det heldigvis hurtigt lade sig gøre. Du skal blot rette henvendelse til kundeservice, og levere din opsigelse til dem.

Der er ikke nogen binding på Evercalls produkter, men du har 30 dages opsigelsesvarsel.