
OBS: Stofa er blevet en del af Norlys
Er du allerede kunde hos Stofa, kan du læse mere om her hvad det betyder for dig
Stofa er en dansk virksomhed, der udbyder TV- og internetløsninger til private og erhverv. Virksomheden blev grundlagt i 1959 af Anton Petersen. Dengang leverede Stofa TV-antenner til antenneforeninger og boligforeninger, og fra 1990’erne begyndte Stofa også at levere internetforbindelser til danskerne.
Gennem tiden har Stofa både været opkøbt af flere koncerner, såvel som selv opkøbt andre TV- og internetudbydere. Siden 2020 har Stofa været en del af Norlys, men markedsføres stadig under sit eget brand.
Herunder kan du læse mere om Stofa, hvad det vil sige at være kunde hos dem, og hvilke produkter og services, du kan få fra Stofa.
Fordele ved at være kunde hos Stofa
Der er flere fordele ved at være kunde hos Stofa. Herunder har vi samlet de bedste fordele i en lille, kompakt liste:
- Gode kampagnetilbud for nye kunder
- Stofa TV-appen lader dig streame dine kanaler hvor du vil
- WiFi-garanti sikrer komplet internet-dækning alle steder i hjemmet
- SafeSurf – gratis VPN, anti-virus og Firewall
Herunder uddyber vi fordelene for dig.
Fordel #1: Gode kampagnetilbud for nye kunder
Hos Stofa finder du for det meste gode kampagnetilbud for nye kunder. Konkret betyder det, at hvis du ønsker dig TV og/eller internet, og ikke er kunde hos Stofa i forvejen, så kan du tegne et abonnement hos dem til en ekstra lav pris de første 6 måneder.
Nogle gange tilbyder Stofa også ekstra produkter og abonnementer oven i dit internetabonnement, når du skriver dig op hos dem for første gang. Hold løbende øje med Stofas forside for at se hvilke kampagner, de kører i øjeblikket.
Fordel #2: Stofa TV-app’en lader dig streame dine kanaler hvor du vil
Med Stofas egen app, Stofa TV, kan du frit streame hele din TV-pakke på alle dine enheder – uanset hvor du befinder dig i verden. Du skal blot installere app’en på din mobil, tablet eller computer, og så har du ellers fri adgang til hele palletten. Det er smart, intuitivt og enkelt – og egentlig sådan, det burde være hos alle internet- og TV-udbydere.
Fordel #3: WiFi-garanti sikrer komplet internet-dækning alle steder i hjemmet
Hvis du har et stort hjem, eller hvis du tidligere hen har haft problemer med at få dækning i hele boligen, så skal du ikke bekymre dig hos Stofa. Stofa tilbyder nemlig WiFi-garanti – altså, en garanti for, at du er dækket i hele dit hjem med Stofas Wifi-løsning. Stofa tilbyder dig altid et gratis teknikerbesøg af en Wifi-ekspert, der ganske gratis opsætter ekstra extenders strategiske steder i din bolig, så dækningen bliver komplet.
Fordel #4: SafeSurf – gratis VPN, anti-virus og Firewall
Når du bestiller internet fra Stofa får du altid SafeSurf med i købet. SafeSurf er et gratis anti-virus- og Firewall-program, der beskytter dig når du surfer rundt på nettet. Inkluderet i pakken er også en gratis VPN, så din IP-adresse ikke kan spores af tredjeparter. Så kan du være helt tryg på nettet.
Stofa – produkter og services
Stofa tilbyder internet og TV-pakker – kort og godt.
Blandt internet-pakkerne arbejder Stofa både med det nye, lynhurtige fibernet og den mere traditionelle bredbåndsløsning. Hvad du kan få hos dig afhænger hvor i landet, du bor.
Herunder kan du se hvilke internet-pakker Stofa kan tilbyde til de fleste:
- 1.000/1.000 Mbit fibernet, inkl. Wifi-garanti & SafeSurf
- 200/200 Mbit fibernet, inkl. Wifi-garanti & SafeSurf
- 100/100 Mbit fibernet, inkl. Wifi-garanti & SafeSurf
Herunder kan du se hvilke TV-pakker Stofa tilbyder:
- Lille TV-pakke: 23 TV-kanaler (heriblandt kanal 4, kanal 5, TV3, TV3 Puls m.fl.)
- Mellem TV-pakke: 35 TV-kanaler (alle fra lille TV-pakke + 6’eren, Disney Channel, TV3 Plus, TV2 News m.fl.)
- Stor TV-pakke: 59 TV-kanaler (alle fra mellem TV-pakke + Canal 9, TV3 Sport, Eurosport m.fl.)
Med i alle Stofas TV-pakker får du også adgang til Stofa TV-app’en, så du kan streame TV hvor som helst fra alle familiens enheder.
Stofa driftstatus
Selvom et overblik over driftsforstyrrelser ikke kan hjælpe dig med at få forbindelsen genoprettet, så er det alligevel rart at vide, at Stofa arbejder på sagen. Du kan finde Stofas driftsstatus på siden her.
Stofa Trustpilot: Se anmeldelser af Stofa
Stofa har et stærkt brand i Danmark, og er en af landets største udbydere af internet og TV. Men ud over en bevidsthed om brandets styrke kan det nogle gange også hjælpe, hvis du overvejer et skift til Stofa, at kaste et blik på kundernes anmeldelser af Stofa. Du finder Stofas Trustpilot-side her.
Stofa ligger på omkring 3/5 stjerner på Trustpilot i gennemsnit, og det er bestemt ikke det højeste, vi har set i branchen. Blandt de mange gode anmeldelser fra tilfredse kunder er der også utilfredse kunder, der bl.a. klager over mangelfuld kundeservice, samt dårlige eller langsomme forbindelser. Nogle af de dårlige anmeldelser er at forvente for enhver virksomhed i branchen, men det virker klart, at Stofa har en opgave på kundeservice-fronten.
Kundeservice
Stofa tilbyder både teknisk support og almen kundeservice. Du kan finde et overblik over alle dine muligheder for kundeservice hos Stofa på siden her.
Stofas kundeservice og tekniske support kan fanges på det samme telefonnummer: 88 30 30 30. Kundeservice har åbent alle hverdage mellem kl. 8-17, og teknisk support er at fange alle hverdage mellem kl. 8-21, og i weekenden mellem kl. 9-17.
Opsigelse
Er du kunde hos Stofa, og ønsker du at opsige dit abonnement, kan det lade sig gøre på tlf.: 88 30 30 30 – tast 2 for opsigelse.
Når du opsiger skal du huske at returnere evt. internet- og/eller TV-udstyr til Stofa.